Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je IP-adres 2600:1f28:365:80b0:f081:ac47:f724:b689 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
34 berichten.
Fam Gielis , Dierickx , vanderminnen en van den bergh Fam Gielis , Dierickx , vanderminnen en van den bergh schreef op 19/04/2019 om 16:17
Hey Katrien , Voor de 2de keer op rij langs geweest en was weer een fijn . Het is daar zo fijn en rustig kindjes hebben zich kunnen uitleven en vonden het geweldig in de warme jacuzzi . Telkens weer een fijne deco dat thema gericht is . Zeker komen we nog eens terug voor ons krijgt la girondaine een 9,5/10
Louis, Ingrid en familie Louis, Ingrid en familie schreef op 17/03/2019 om 18:00
GEWELDIG ! Voor de vierde keer op rij hadden we een zalige week op deze reuze plek! De gezellige sfeer in het huis, het mooie uitzicht als je buiten stapt, de vuurtjes die onze pubers stookten voor ons in de tipi, de nieuwe sauna die ons helemaal ontspande 😉 Dank je Katrien en Benny voor de gastvrije ontvangst!
Fam aerts verschueren verboven Fam aerts verschueren verboven schreef op 12/02/2019 om 18:04
We hebben dit weekend samen met onze kinderen en kleinkinderen voor de 2e keer in la girondaine mogen genieten van een super leuk gezellig familie weekend. Spijtig van t weer maar er is zo veel aanwezig om het binnen extra aangenaam en gezellig te maken. We werden super ontvangen door Katrien. Er stonden lekkere chocolaatjes en t was er zo lekker warm en gezellig met de kaarsjes... subliem. Een echte aanrader... dank je wel Katrien en ook dank je wel aan je echtgenoot voor het uitlenen van de fietspomp. We komen zeker terug. Grtjs Linda
Fam Bogaert - Vermeir Fam Bogaert - Vermeir schreef op 02/01/2019 om 15:54
Een week om nooit meer te vergeten! Topontvangst , topverblijf, kortom super! We hebben onmiddellijkopnieuw geboekt! Bedankt!
An An schreef op 29/12/2018 om 10:27
In een woord : super!! je kan je geen beter verblijf voorstellen. Alles is er spic en span proper, accommodatie is heel mooi ingericht en heel praktisch. Alles wat je nodig hebt om te kokkerellen is meer dan voldoende aanwezig. Toen we aankwamen stond er een mooie kerstboom en heel wat kerstdecoratie. Top! De sauna heeft zeker deugd gedaan, ook bij de jeugd ... nog een positief element zijn de wandelingen die vertrekken dicht bij de accommodatie. Kortom, we ( jong en iets minder jong) hebben genoten en komen zeker terug! Bedankt Katrien en Benny dat we er mochten van genieten!
Marlies Marlies schreef op 25/11/2018 om 19:38
TOP verblijf gehad met vriendengroep van 8 volwassenen en 11 kinderen. De kachel was aan bij aankomst, er stond een leuke attentie klaar en we werden vriendelijk ontvangen door Katrien. We hebben enorm genoten van de jacuzzi en sauna. De mooie tuin is perfect voor jong en oud. gezellig aan het kampvuur, springen op de trampoline, genieten op de bank,... Het heerlijk groot bad vonden wij ook een meerwaarde. De speelkamers zijn gevuld met heel toffe spullen voor kleine en grote kinderen. Van boek tot gezelschapsspel, airhockey, poppenkast, grote knuffels, enz. Alles, maar dan ook alles is voorradig.De aansteker ligt klaar naast de kachel, warme dekentjes liggen in de zetel, kinderbordjes staan in de kast, enz. Bovendien is alles héél netjes. Wij komen heel graag terug!
Ann Peeters (Djembe groep Sabougnouma) Ann Peeters (Djembe groep Sabougnouma) schreef op 24/09/2018 om 08:03
Waaaaaauw, We genieten nog steeds na.... Ook al viel het weer niet zo mee, we hebben er toch 200% van genoten. Voor iedereen wat wils, de kinderen speelden naar hartenlust buiten, de jacuzzi liet de regen even vergeten. Het is een mooie uitvalbasis om verschillende activiteiten te ondernemen. Over het verblijf zijn we het unaniem eens, dit kan elders niet evenaart worden. Wat een luxe, mooie kamers en badkamers, alles wat je nodig hebt is er gewoon. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Merci Katrien en Benny voor jullie gastvrijheid en goede zorgen. Tot volgend jaar!
Sabougnouma vzw Sabougnouma vzw schreef op 23/09/2018 om 21:01
Een geweldige locatie. Door de grote van de groepvhadden we de beide gites....super alles tiptop ook voldoende plaats voor onze djembé lessen...top sfeer....zeker voir herhaling vatbaar. Een dikke 10 op 10 Anne, Arlette ,Ann en Babara
Stefan Stefan schreef op 06/09/2018 om 07:54
Een fantastisch weekend gehad met onze groep in de 14 persoons Gite. Echt een aanrader om eens te verblijven in dit huis met mooie omgeving. Er ontbrak werkelijk niets. Nette keuken, sanitaire voorzieningen en kamers. De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt in de mooie speelkamer en speelweide. Echt super. Zeker voornemens om nog eens terug te komen.
Nele & co Nele & co schreef op 14/08/2018 om 13:20
Nu al voor de vierde keer verbleven in La Girondaine, en het blijft er echt heerlijk! Alles tip top in orde, alle comfort dat je maar kan bedenken en een geweldige gastvrouw die steeds paraat staat om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We komen zeker nog terug! Bedankt Katrien!!
Dassy Jean-Louis Dassy Jean-Louis schreef op 06/08/2018 om 11:08
Très court séjour dans un splendide endroit. Et que dire du magnifique accueil de Katrien. Merci, Marie-Ange, Brigitte, Mariette, Charlotte, Géraldine, Jean-Louis, Philippe, Mathieu
Rudy Rudy schreef op 22/05/2018 om 18:55
Fantastisch weekend doorgebracht op een zeer mooi domein. De inrichting is zeer gezellig en geeft je een thuisgevoel. Prachtig mooi en zeer nette accommodatie. Wij gaan zeker terug.
Kurt & Fanny Kurt & Fanny schreef op 22/05/2018 om 18:52
Super omgeving om te verkennen. Winkels zijn op korte afstand. Lekker om te ontspannen in de sauna en jacuzzi. Veel speelgoed voor de kinderen (en volwassen kinderen) Grote tuin. Mooie, moderne en vooral propere badkamers. Iedereen van onze groep was zee tevreden, daarom is er nu reeds weer geboekt volgend jaar!!! Dikke merci aan de vriendelijke eigenaars.
Nathalie Nathalie schreef op 22/05/2018 om 18:48
Super... Wij waren met een vriendengroep van 13 personen met kinderen van 4 maand tot 7 jaar. Voor de vrouwen was er een sauna; voor de mannen een kampvuur en de kinderen konden zich helemaal uitleven in de kindvriendelijke tuin of de speelkamer binnen. Alles is super proper en tip top in orde. Alles is ook aanwezig in de gîte. De omgeving is echt prachtig! Wij komen nog terug. Met de familie in augustus en met d vrienden in de lente!!!